sâmbătă, 6 februarie 2010

Little Big Town

8 comentarii:

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Scuze ca scriu aici!!!Vreau si eu sa-mi pun slide cu imagini si nu reusesc nicicum....ajung pana la save si de aici nu mai merge!Deci pun pozele dar mai departe nu pot!!!Ce nu fac bine????Poti sa ma ajuti????
Apropos....care este numele tau real???Daca nu te deranjaza sa-mi spui!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Am reusit!!!!Multumesc.... si scuze!!!!!

Unknown spunea...

ok e bine, te felicit Judith!..numele meu...joco de la jozsef jocok -k de la karancsi

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Jozsi,frumos nume!Esti cumva maghiar?...Prea multe intrebari nu-i asa?

Unknown spunea...

Da,da pe jumatate, dar eu asa simt ...ma simt mai mult maghiar !!

Unknown spunea...

Judith, cand ai timp, te rog vezi slideshow cu cateva poze din jurul meu !!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Hey...dar ai o familie Superba!!!Ala mic,rotunjor,dragalas este nepotelul tau???Sa traiasca si sa creasca mare!!!!Am mai vazut si altadata dar recunosc nu toate pozele....asa mi-a venit idea sa fac si eu un slide!!!Frumos!Sa va dea Dumnezeu fericire si numai bine!!!

Unknown spunea...

Doamna din poze este a doua sotie, tanara e fata sitiei,iara micutul este nupotul surori mele.